Úroveň vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci – Bc. Michaela Bartošová
Bc. Michaela Bartošová
Diplomová práce
Úroveň vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci
The level of internal communication in a selected company
Anotace:
Tato diplomová práce zpracovaná na téma Úroveň vnitropodnikové komunikace ve vybrané organici poskytuje informace a průběh úrovně komunikačního procesu v organizaci. Teoretická část je vymezena prostudováním rešerše na dané téma. Praktická část se nejprve zaměřuje na představení společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., následně jejím vznikem, organizační strukturou, firemní kulturou a firemní komunikací …víceAbstract:
This thesis processed on the theme of the level of internal communication in the selected organization provides information and progress level of the communication process in the organization. The theoretical part is determined by reviewing the research on the topic. The practical part will first focus on the performance of the company's T-Mobile Czech Republic a.s., its creation, organizational structure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
New media in corporate communication
Václav Králík -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva