Integrované vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Lenka JAROŠOVÁ
Bc. Lenka JAROŠOVÁ
Bakalářská práce
Integrované vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Integrated education of pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá aspekty školské integrace a její úspěšností. Teoretická část pojednává o pojmech týkajících se integrovaného vzdělávání, legislativních podkladech integrace v České republice a zmíněna je i historie integrovaného vzdělávání. Další kapitoly vycházejí z poznatků odborníků a vyhlášek upravujících vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a věnují se možnostem a způsobům …víceAbstract:
The bachelor work deals with school integration aspects and fruitfulness. The theoretical part treats of terms oncerning integrated education, integration legislative basis in the Czech Republic. The history of integrated education is also mentioned. Other chapters go from specialists? cognizance and public notions conditioning education pupils with special educational needs. They also pay attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2009
Zveřejnit od: 9. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2009
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAROŠOVÁ, Lenka. Integrované vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Meziškolní mobilita a předčasné odchody žáků ze středního vzdělávání očima pracovníků školního poradenského pracoviště
Michaela Mrázová