Bc. Kornelie Holá, DiS.
Bachelor's thesis
Marketing neziskové organizace
Non profit marketing
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zmapování PR aktivit neziskové organizace UNICEF a jak jsou tyto aktivity v praxi úspěšné. V teoretické části práce je nastíněna problematika neziskového sektoru a jeho marketingu. V praktické části je popsána činnost neziskové organizace UNICEF a zároveň důkladná analýza současných nástrojů marketingové komunikace této neziskové organizace v České republice. Následuje dotazníkové …moreAbstract:
The aim of bachelor thesis is intended to map PR activities of the non-profit organization UNICEF and if they are functional in the real life. In the theoretical part it is focused on the idea of the non-profit organizations and their marketing. In the partical part they are describe the activities of the non-profit organization UNICEF and also a detailed analysis of its current market communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13206/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový mix organizace
Michaela Ošlejšková -
Marketingový mix vybrané organizace
Tereza Navrátilová -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu
Pavel Burda