Public relations státního podniku Povodí Vltavy – Bc. Veronika Volfová
Bc. Veronika Volfová
Master's thesis
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Public relations state enterprise Povodí Vltavy
Abstract:
Práce je zaměřena na hodnocení nástrojů Public relations, které státní podnik Povodí Vltavy využívá ke komunikaci s veřejností. V jednotlivých kapitolách je řešeno postavení podniku v současném marketingovém prostředí, efektivnost využívaných prostředků a způsob komunikace podniku v krizových situacích. Na základě těchto analýz je navržen komunikační mix a propagační event, jako podnět ke zlepšení …moreAbstract:
This paper is focused on evaluation of public relations tools, that are utilized for the communication of the Povodí Vltavy, state enterprise with the public. Particular chapters analyze the status of the company in the current marketing, effectiveness of these tools and corporate communications method in crisis situations. On the basis of these analyzes is proposed communication mix of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fj951/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Public-Private Partnership a vlastnictví společnosti a konkurenční prostředí v oblasti služeb vodního hospodářství
Dagmar Šudíková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public relations a politické strany
David Janda -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar