Jan ZÁLABÁK
Bachelor's thesis
Čtenářské dílny ve výuce na střední škole
Reading workshops in school education at secondary school
Abstract:
Tématem bakalářské práce je nastínění užitečných metod, jakými lze rozvíjet čtenářskou gramotnost na středních školách. Jsou jimi čtenářské dílny. Práce se zaměřuje na samotný pojem čtenářské gramotnosti a její roli ve společnosti. V pozdější fázi práce nalezneme popis jednotlivých čtenářských dílen uskutečněných v roce 2015-2016 a jejich zhodnocení samotnými žáky.Abstract:
The theme of this bachelor's thesis is to outline useful methods, which can help to develop reader's literacy at secondary schools. These are called reader's workshops. The thesis deals with the term of reader's literacy and her role in society. In late part of the thesis we find descripiton of each reader's workoshop, realized in 2015-2016, and their evaluation, which were done by learners themselves …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimír Trpka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁLABÁK, Jan. \textit{Čtenářské dílny ve výuce na střední škole}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/frfdfg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÁLABÁK, Jan. Čtenářské dílny ve výuce na střední škole. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / ČJ NJ VZ
Theses on a related topic
-
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměmím ve 2. ročníku ZŠ
Věra Bajová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě
Olga JURÁŇOVÁ -
Rozvoj čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních škol (ve vztahu k rozvoji čtenářských dovedností v mateřském jazyce)
Michaela PARÝZKOVÁ -
Čtenářské dovednosti a jejich rozvoj
Dáša Fišerová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Erika Bartíková -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená