Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping – Dana Hübnerová
Dana Hübnerová
Diplomová práce
Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping
Evaluation sales services by Mystery shopping method
Anotace:
Předmětem diplomové práce ,,Hodnocení prodejních služeb metodou Mystery shopping“ je průzkum českého trhu v oblasti bankovnictví. Jsou vybrány čtyři největší bankovní ústavy, na kterých je prováděna jedna z nejvýznamnějších metod marketingového výzkumu. Marketingová metoda Mystery shopping je uskutečněna na pražských i mimopražských pobočkách jednotlivých bank. Sledovaná kritéria jsou rozdělena do …víceAbstract:
The thesis ,,Evalutation sales services by Mystery shopping method“ is a survey of the czech banking market. They selected the four largest banks, which is carried on one of the most important methods of marketing research. Marketing Mystery shopping is a method carried out in and outside prague offices of banks. The reference criteria are divided into three categories of monitoring. The first category …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štěpán Kala, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Motivácia a motivačné systémy v bankovníctve
Simona Šimovčeková -
Analýza změn v bankovním sektoru klientských služeb vyvolaných pandemií Covid-19.
Veronika Havlová -
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Veronika KOLDOVÁ -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková
Název
Vložil
Vloženo
Práva