Adaptace učitelů na digitální technologie ve výuce na základních a středních školách – Bc. Marek Peřich
Bc. Marek Peřich
Diplomová práce
Adaptace učitelů na digitální technologie ve výuce na základních a středních školách
Adaptation of Teachers to Digital Technologies in Teaching at Primary and Secondary Schools
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím moderních digitálních technologií ve vzdělávání žáků i studentů základních a středních škol. Zároveň posuzuje, zda tyto technologie mohou pomoci zlepšit výuku a zefektivnit práci pedagogům. Teoretická část se zabývá interpretací jednotlivých pojmů, charakteristikou a technickými specifiky vybraných digitálních technologií, jako jsou interaktivní tabule, dataprojektory …víceAbstract:
This thesis deals with the use of modern digital technologies in the education of primary and secondary school students. It also assesses whether these technologies can help improve teaching and make the work of teachers more effective. The theoretical part deals with the interpretation of individual terms, characteristics and technical specifics of selected digital technologies such as interactive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.
- Oponent: Václav Kánský, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŘICH, Marek. \textit{Adaptace učitelů na digitální technologie ve výuce na základních a středních školách}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ftw650/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova
Název
Vložil
Vloženo
Práva