Bc. Barbora Szolgayová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu

Anotace:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového výzkumu zjišťuje vnímání reklamy jako takové jednotlivými respondenty a také, jak vnímají komunikační kampaně společnosti Kofola a.s. Dotazník je také zaměřen na produktové portfolio. Za pomocí metody focus group bylo zjišťováno, jak působí vybrané reklamní spoty na jednotlivé účastníky, proběhlo doplňování vět či individuální asociace. Díky výše uvedeným metodám …více
Abstract:
This bachelor thesis use the questionnaire research to find out the perception of advertising and how is perceive by individual respondents and also how they perceive communication campaigns of Kofola a.s. The questionnaire is also focused on the product. In this bachelor thesis is used the focusgroup method and it was investigated how selected advertising spots affect individual participants, replenishment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích