Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Barbora Szolgayová
Bc. Barbora Szolgayová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Anotace:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového výzkumu zjišťuje vnímání reklamy jako takové jednotlivými respondenty a také, jak vnímají komunikační kampaně společnosti Kofola a.s. Dotazník je také zaměřen na produktové portfolio. Za pomocí metody focus group bylo zjišťováno, jak působí vybrané reklamní spoty na jednotlivé účastníky, proběhlo doplňování vět či individuální asociace. Díky výše uvedeným metodám …víceAbstract:
This bachelor thesis use the questionnaire research to find out the perception of advertising and how is perceive by individual respondents and also how they perceive communication campaigns of Kofola a.s. The questionnaire is also focused on the product. In this bachelor thesis is used the focusgroup method and it was investigated how selected advertising spots affect individual participants, replenishment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/bvzf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl