Bc. Barbora Szolgayová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu

Abstract:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového výzkumu zjišťuje vnímání reklamy jako takové jednotlivými respondenty a také, jak vnímají komunikační kampaně společnosti Kofola a.s. Dotazník je také zaměřen na produktové portfolio. Za pomocí metody focus group bylo zjišťováno, jak působí vybrané reklamní spoty na jednotlivé účastníky, proběhlo doplňování vět či individuální asociace. Díky výše uvedeným metodám …more
Abstract:
This bachelor thesis use the questionnaire research to find out the perception of advertising and how is perceive by individual respondents and also how they perceive communication campaigns of Kofola a.s. The questionnaire is also focused on the product. In this bachelor thesis is used the focusgroup method and it was investigated how selected advertising spots affect individual participants, replenishment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích