Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Barbora Szolgayová
Bc. Barbora Szolgayová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Abstract:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového výzkumu zjišťuje vnímání reklamy jako takové jednotlivými respondenty a také, jak vnímají komunikační kampaně společnosti Kofola a.s. Dotazník je také zaměřen na produktové portfolio. Za pomocí metody focus group bylo zjišťováno, jak působí vybrané reklamní spoty na jednotlivé účastníky, proběhlo doplňování vět či individuální asociace. Díky výše uvedeným metodám …moreAbstract:
This bachelor thesis use the questionnaire research to find out the perception of advertising and how is perceive by individual respondents and also how they perceive communication campaigns of Kofola a.s. The questionnaire is also focused on the product. In this bachelor thesis is used the focusgroup method and it was investigated how selected advertising spots affect individual participants, replenishment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/bvzf5/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZOLGAYOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/fuhfof/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl