Role a postavení Public Relations v neziskovém a veřejném sektoru – Ing. Jana Turková
Ing. Jana Turková
Bachelor's thesis
Role a postavení Public Relations v neziskovém a veřejném sektoru
The role and position of Public Relations in the nonprofitable and public sectors
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je role a postavení Public Relations v neziskovém a veřejném sektoru. Teoreticko-metodologická část se věnuje hlavně definicím těchto dvou sektorů a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsán pojem Public Relations, jeho typy a uvedení PR v neziskovém sektoru. V praktické části práce se uvádí rozdílnost mezi těmito sektory. Tedy na konkrétní neziskové organizaci a městském …moreAbstract:
The subject of my bachelor’s thesis is the role and the position of the Public Relations in a non-profit and public sector. The theoretical and methodological section deals with the basic definitions of these two sectors and with the differences between them. This thesis also describes the concept and types of Public Relations and introduction of PR into the non-profit sector. The practical section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/i90t9/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Eva Špačková -
Public Relations společnosti Czech National Trust
Jan Reiner -
Support Us: Persuasive Strategies in Non-Profit Organisations Discourse
Adam LIŠKA -
Financování a účetnictví soukromých neziskových organizací\\Finance and accounting of private non-profit organisations
Vladimír Klíma -
Marketing of non-profit organisations
Markéta Kohnová -
Financování neziskových organizací\\Finance of non-profit organisations - Benefit orgnisations
Kristýna Tržická -
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Martin Koníček -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva