Bc. Marek Nejman

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací

Integrated marketing communication in a given company from a telecommunication sector
Abstract:
Předmětem této práce je integrovaná marketingová komunikace. Jednotlivé části jsou zpracovány v teoretické části. Do integrované marketingové komunikace řadíme nástroje jako reklamu, direct marketing, podporu prodeje, osobní prodej a public relations. Aplikační část věnuje pozornost telekomunikačnímu trhu a především společnosti T-Mobile CZ. Některé metody integrované marketingové komunikace jsou analyzovány …more
Abstract:
The object of this thesis is an integrated marketing communications. Individual parts are processed in the theoretical part. The integrated marketing communications include tools like advertising, direct marketing, sales promotion, personal selling and public relations. Application part concentrates on the telecommunications market, particularly at T-Mobile CZ. Some methods of integrated marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní