Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací – Bc. Marek Nejman
Bc. Marek Nejman
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Integrated marketing communication in a given company from a telecommunication sector
Anotácia:
Předmětem této práce je integrovaná marketingová komunikace. Jednotlivé části jsou zpracovány v teoretické části. Do integrované marketingové komunikace řadíme nástroje jako reklamu, direct marketing, podporu prodeje, osobní prodej a public relations. Aplikační část věnuje pozornost telekomunikačnímu trhu a především společnosti T-Mobile CZ. Některé metody integrované marketingové komunikace jsou analyzovány …viacAbstract:
The object of this thesis is an integrated marketing communications. Individual parts are processed in the theoretical part. The integrated marketing communications include tools like advertising, direct marketing, sales promotion, personal selling and public relations. Application part concentrates on the telecommunications market, particularly at T-Mobile CZ. Some methods of integrated marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rxpmu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller