Marketing v podniku Servis karavanů – Michaela PROKOPOVÁ
Michaela PROKOPOVÁ
Diplomová práce
Marketing v podniku Servis karavanů
Marketing in the enterprise Servis karavanů
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza současné marketingové strategie podniku Servis karavanů a následný návrh úprav, které by měl podnik ve své stávající marketingové strategii uskutečnit. Teoretická část je okrajově věnována samotnému marketingu a marketingovému mixu, načež navazuje popis specifik, které ovlivňují marketing v mikropodniku. V praktické části je následně uvedena charakteristika podniku …víceAbstract:
The aim of this dissertation is to analyze the current marketing strategy Servis caravans and subsequent design modifications, which should an enterprise's existing marketing strategy implemented. The theoretical part is devoted to the marginally marketing and marketing mix, then followed by a description of specifics that affect the marketing of microenterprise. The practical part is followed by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROKOPOVÁ, Michaela. Marketing v podniku Servis karavanů. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Tvorba marketingové strategie firmy Kovys CZ, s.r.o.
Lubomír Smékal -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová