Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku – Bc. Šimon Široký
Bc. Šimon Široký
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Measuring of the Customer Satisfaction as a Business Management Tool
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků ve zkoumaném podniku. Řešeny jsou otázky marketingové orientace na zákazníka, posilování vztahu se zákazníkem a rovněž metriky tohoto vztahu jako předpokladu konkurenceschopnosti podniku v tržní ekonomice. Jsou identifikovány principy CRM podniku a hledány cesty jejich optimalizace. Hlavním cílem této diplomové práce bude vytvořit …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of measuring satisfaction in the surveyed company. The questions of marketing orientation on the customer, strengthening of the relationship with the customer as well as metrics of this relationship as a prerequisite for the competitiveness of the company in a market economy are dealt with. The principles of CRM of the company are identified and ways of their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tp20f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedúci: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zaměstnanců vybrané firmy
Petra Trojanová -
Spokojenost a loajalita zaměstnanců ve vybrané mezinárodní společnosti
Regina Foschi -
Loajalita zákazníků ve vybrané bance
Tereza TŮMOVÁ -
Měření spokojenosti zákazníků s vietnamskou prodejnou
Thu Thao Tran -
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu
Kateřina Šneková -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Lenka Němcová -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova