Bc. Matěj Šuba
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném kraji
Abstract:
Téma bakalářské práce je Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném kraji. Hlavním cílem bakalářské práce je vysvětlení pojmů, týkajících se vztahů se zákazníky a zanalyzovat uplatňované formy CRM ve vybraném kraji. Získané výsledky komparovat se zjištěnými zákaznickými preferencemi. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Těmito částmi jsou teoretická část a aplikační část. V teoretické části bakalářské …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Customer Relationship Management in the selected region. The main goal of the bachelor thesis is to explain the terms of customer relations and to analyze the applied forms of CRM in selected region. Comparing the Gained results with the customer preferences. The thesis part is divided into two main parts. These parts are the theoretical part and the application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/cdw04/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Reader: Ing. Martíšek František
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková