Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální. – Kateřina SKŘEBSKÁ
Kateřina SKŘEBSKÁ
Bachelor's thesis
Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální.
The comparison of projects "Slyšet jinak" in elementary school and in special elementary school.
Anotácia:
Práce se zabývá komparací obsahově shodných projektů programu Slyšet jinak na dvou typech základních škol základní škole speciální a základní škole běžného typu s důrazem na posouzení míry kreativity, aktivity a koncentrace žáků.Abstract:
The thesis is about comparison two identical projects of the Different Hearing programme in two different types of schools elementary school and special elementary school. The main emphasis is put on creativity, active attendance and concentration of pupils.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jaromír Synek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKŘEBSKÁ, Kateřina. \textit{Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální.}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fw66l1/.
Jak správně citovat práci
SKŘEBSKÁ, Kateřina. Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální.. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / SPP-HK
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses fw66l1 fw66l1/2
21. 4. 2017