Bc. Jan Bouchala

Master's thesis

Využívání nových marketingových trendů ve firmách ČR

The use of new marketing trends in Czech companies
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit využívání nových marketingových trendů firem v České republice. Teoretická část práce se věnuje hlavním marketingovým koncepcím a novým marketingovým trendům, jejich představením, účelu a popisu. V praktické části je dále proveden sekundární výzkum studií na toto téma a spolu s tím je provedeno vlastní primární šetření formou dotazníku. Ten je koncipován …more
Abstract:
The thesis aims to analyse and evaluate the use of new marketing trends by companies in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is devoted to the main marketing concepts and emerging marketing trends through their introduction, purpose, and description. In the practical part, secondary research studies on this topic are conducted, along with primary research in the form of a survey questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2023
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Iva Sokolovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management