Využívání nových marketingových trendů ve firmách ČR – Bc. Jan Bouchala
Bc. Jan Bouchala
Master's thesis
Využívání nových marketingových trendů ve firmách ČR
The use of new marketing trends in Czech companies
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit využívání nových marketingových trendů firem v České republice. Teoretická část práce se věnuje hlavním marketingovým koncepcím a novým marketingovým trendům, jejich představením, účelu a popisu. V praktické části je dále proveden sekundární výzkum studií na toto téma a spolu s tím je provedeno vlastní primární šetření formou dotazníku. Ten je koncipován …moreAbstract:
The thesis aims to analyse and evaluate the use of new marketing trends by companies in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is devoted to the main marketing concepts and emerging marketing trends through their introduction, purpose, and description. In the practical part, secondary research studies on this topic are conducted, along with primary research in the form of a survey questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/pogns/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Iva Sokolovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOUCHALA, Jan. \textit{Využívání nových marketingových trendů ve firmách ČR}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/fwvceg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
New Trends in Recruitment Strategies
Isabelle Toscani -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová