Využívání nových marketingových trendů ve firmách ČR – Bc. Jan Bouchala
Bc. Jan Bouchala
Master's thesis
Využívání nových marketingových trendů ve firmách ČR
The use of new marketing trends in Czech companies
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit využívání nových marketingových trendů firem v České republice. Teoretická část práce se věnuje hlavním marketingovým koncepcím a novým marketingovým trendům, jejich představením, účelu a popisu. V praktické části je dále proveden sekundární výzkum studií na toto téma a spolu s tím je provedeno vlastní primární šetření formou dotazníku. Ten je koncipován …viacAbstract:
The thesis aims to analyse and evaluate the use of new marketing trends by companies in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is devoted to the main marketing concepts and emerging marketing trends through their introduction, purpose, and description. In the practical part, secondary research studies on this topic are conducted, along with primary research in the form of a survey questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/pogns/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
- Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Iva Sokolovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
New Trends in Recruitment Strategies
Isabelle Toscani -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová