Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel – Šárka Nevšímalová
Šárka Nevšímalová
Bakalářská práce
Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel
The effectiveness of online marketing tools in promoting construction contractors
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice brandové identity a marketingové strategie firmy zabývající se úzkým odvětvím stavebních řemesel. Předmětem podnikání firmy jsou služby a prodej zboží v oblasti vodoinstalatérství a topenářství. Cílem práce je vybudovat udržitelnou značku a navrhnout kroky k její propagaci mezi klíčové zákazníky. Teoretická část vymezuje pojmy elektronického podnikání a představuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of brand identity and marketing strategy of a company engaged in a narrow sector of building crafts. The subject of business of the company are services and sale of goods in the field of plumbing and heating. The aim of the work is to build a sustainable brand and propose steps to promote it among key customers. The theoretical part defines the terms of e-business …víceKlíčová slova
Analýza konkurence B2B B2C brand budování značky firemní identita marketingová strategie marketingové nástroje online marketing online propagace propagace firmy propagace stavebních řemesel sociální sítě stavebnictví stavební řemesla SWOT analýza vizuální identita vizuální styl webové stránky značka
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nevšímalová, Šárka. Efektivnost online marketingových nástrojů při propagaci stavebních řemesel. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
26. 4. 2023