Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání – Lucie Bergerová
Lucie Bergerová
Bachelor's thesis
Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání
The Influence of Commercial Advertising on Value System of Pupils on Verge of Adolescence
Abstract:
Příklon společnosti ke konzumnímu způsobu života přímo souvisí s obrovskými nešvary současnosti, kterými jsou pasivní "sezení" u televize a nadužívání počítačů. S tímto nešvarem přichází bezbřehé možnosti přístupu k informacím. Stejně tak bezbřehý je přístup i ke komerčním reklamám. A jsou to právě komerční reklamy, které mají mimořádnou schopnost ovlivňovat lidské rozhodování, vnímání a postoje. Bakalářská …moreAbstract:
The consumerist way of life, which has recently been quite popular within the people, is closely related to bad habits of the present days - passive sitting in front of the TV and computers overuse. The computers and the TV offer not only an unlimited access to infor-mation but also an unimited access to commercials. And it is commercial advertising which has an extraordinary ability to influence people …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERGEROVÁ, Lucie. \textit{Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/fxkwa6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bergerová, Lucie. Vliv komerční reklamy na hodnotový systém žáků na prahu dospívání. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Postoj k dobrovolnictví žáků základních škol, středních škol a studentů vysokých škol
Renata Šošolíková -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Zvládání stresových situací u žáků 8. ročníků základních škol. Zvládání stresových situací u žáků 8. ročníků základních škol.
Zuzana LIBIAKOVÁ -
Hodnocení projektu "Ovoce do škol" žáky základních škol
Lenka Vašíčková -
Patologické jevy mazi žáky základních škol, jejich vliv na vývoj a poruchy chování žáků základních škol
Michal Kadlec -
Typy stresů u žáků na druhém stupni základní školy ve městě a na venkově
Simona Schwemleinová -
Působení a vliv reklamy na děti
Anna Bambasová -
Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže
Iva Honzková