Vliv veřejných knihoven na rozvoj informační gramotnosti žáků základních a středních škol – Jitka SVITÁKOVÁ
Jitka SVITÁKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv veřejných knihoven na rozvoj informační gramotnosti žáků základních a středních škol
The influence of public libraries on information literacy development of primary and secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou informační gramotnosti ve veřejných knihovnách, konkrétně vlivem veřejných knihoven na rozvoj informační gramotnosti žáků základních a středních škol. Stěžejní část práce představuje dotazníkový průzkum, jehož hlavním cílem bylo zjistit, jaký vliv mají veřejné knihovny na rozvoj informační gramotnosti žáků základních a středních škol a to z pohledu a názorů …víceAbstract:
This bachelor's thesis is concerned with the issues of information literacy in public libraries, namely with the influence of public libraries on the development of information literacy in students of primary and secondary schools. The crucial part of this work is represented by a questionnaire survey, whose main aim it was to find out what influence have public libraries on development of information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Helena Šlesingerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVITÁKOVÁ, Jitka. \textit{Vliv veřejných knihoven na rozvoj informační gramotnosti žáků základních a středních škol}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fy2oyr/.
Jak správně citovat práci
SVITÁKOVÁ, Jitka. Vliv veřejných knihoven na rozvoj informační gramotnosti žáků základních a středních škol. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Informační gramotnost psychoterapeutů
Jan Hrabal -
Výuka informační gramotnosti s důrazem na elektronické informační zdroje realizovaná na vybraných fakultách Slezské univerzitě v Opavě
Zuzana Muschová