Bc. Kateřina Vaňkátová

Diplomová práce

Formy marketingové komunikace společnosti CK Firo-tour, a.s.

Marketing Communications Forms of CK Firo-tour, a.s. Company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře Firo-tour, a.s., která má poukázat na používané nástroje marketingové komunikace a zejména pak následné zhodnocení úrovně jejich použití. Na základě těchto zjištěných poznatků je zpracována SWOT analýza, jež má určit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby v marketingové komunikaci CK Firo-tour. Závěry této klíčové …více
Abstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of the marketing communication of the travel agency FIRO-tour, which points out the applied tools of marketing communication in the travel agency, and especially a following review of their level of use. Based on these realized findings, the SWOT analysis is made to identify the strenghts and weaknesses, the opportunities and threaths of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní