Formy marketingové komunikace společnosti CK Firo-tour, a.s. – Bc. Kateřina Vaňkátová
Bc. Kateřina Vaňkátová
Diplomová práce
Formy marketingové komunikace společnosti CK Firo-tour, a.s.
Marketing Communications Forms of CK Firo-tour, a.s. Company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře Firo-tour, a.s., která má poukázat na používané nástroje marketingové komunikace a zejména pak následné zhodnocení úrovně jejich použití. Na základě těchto zjištěných poznatků je zpracována SWOT analýza, jež má určit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby v marketingové komunikaci CK Firo-tour. Závěry této klíčové …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of the marketing communication of the travel agency FIRO-tour, which points out the applied tools of marketing communication in the travel agency, and especially a following review of their level of use. Based on these realized findings, the SWOT analysis is made to identify the strenghts and weaknesses, the opportunities and threaths of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/haats/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře
Karolína Muroňová -
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře
Eva Horálková -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová