Erika Englerová

Bachelor's thesis

Lojalita zákazníkov spoločnosti Nespresso

Loajalita zákazníků společnosti Nespresso
Anotácia:
Bakalářská práce vychází v teoretické části z marketingu, který zahrnuje segmentaci trhu a zákaznickou loajalitu. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu, jeho druhy a jeho technikami. V praktické části je představena společnost Nestlé Nespresso SA a jsou prezentované výsledky terénního výzkumu, jehož účelem bylo zjistit loajalitu zákazníků této společnosti.
Abstract:
The bachelor thesis results from marketing, which includes market segmentation and customer loyalty. Then the thesis is concerned with a marketing research, his types and his techniques. In the practical part of thesis is introduced the company Nestlé Nespresso SA and there are presented results from the field research, which was implemented in order to determine customer loyalty of this company.
Abstract:
Bakalárska práca vychádza v teoretickej časti z marketingu, ktorý zahrňuje segmentáciu trhu a zákaznícku lojalitu. Ďalej sa zaoberá marketingovým výskumom trhu, jeho druhmi a technikami. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Nestlé Nespresso SA a sú prezentované výsledky terénneho výskumu, ktorého účelom bolo zistiť lojalitu zákazníkov tejto spoločnosti.
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Vladimír Prinke

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30694