Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů) – Ing. Denisa Hustolesová
Ing. Denisa Hustolesová
Bachelor's thesis
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
Specifications of IMC in Selected Industries – Fashion Marketing (Case Study IMC DERMACOL Brand Portfolio - in Terms of Changes in Fashion Trends)
Abstract:
Tato bakalářská práce je případovou studií integrované marketingové komunikace v oboru fashion marketing. Zaměřuje se na kosmetický průmysl, konkrétně na produkty společnosti Dermacol, a.s. V teoretické části se zabývám základními východisky, kterými jsou marketing a jeho vývoj, marketingový mix, marketingový komunikační mix, IMK a fashion marketing. V praktické části pak provádím případovou studii …moreAbstract:
This thesis is a case study of integrated marketing communication in the field of fashion marketing. It focuses on the cosmetics industry, specifically on the products of company Dermacol. In the theoretical part I am focusing on basic resorts, which include marketing and its development, marketing mix, marketing communications mix, IMC and fashion marketing. In the practical part of the thesis, I …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dp90p/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUSTOLESOVÁ, Denisa. \textit{Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/fzlzjf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček