Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů) – Ing. Denisa Hustolesová
Ing. Denisa Hustolesová
Bakalářská práce
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
Specifications of IMC in Selected Industries – Fashion Marketing (Case Study IMC DERMACOL Brand Portfolio - in Terms of Changes in Fashion Trends)
Anotace:
Tato bakalářská práce je případovou studií integrované marketingové komunikace v oboru fashion marketing. Zaměřuje se na kosmetický průmysl, konkrétně na produkty společnosti Dermacol, a.s. V teoretické části se zabývám základními východisky, kterými jsou marketing a jeho vývoj, marketingový mix, marketingový komunikační mix, IMK a fashion marketing. V praktické části pak provádím případovou studii …víceAbstract:
This thesis is a case study of integrated marketing communication in the field of fashion marketing. It focuses on the cosmetics industry, specifically on the products of company Dermacol. In the theoretical part I am focusing on basic resorts, which include marketing and its development, marketing mix, marketing communications mix, IMC and fashion marketing. In the practical part of the thesis, I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dp90p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUSTOLESOVÁ, Denisa. \textit{Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)} [online]. Praha, 2012 [cit. 2024-03-19]. Dostupné z: https://theses.cz/id/fzlzjf/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce PhDr. Pavel Čírtek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova