Ing. Denisa Hustolesová

Bakalářská práce

Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)

Specifications of IMC in Selected Industries – Fashion Marketing (Case Study IMC DERMACOL Brand Portfolio - in Terms of Changes in Fashion Trends)
Anotace:
Tato bakalářská práce je případovou studií integrované marketingové komunikace v oboru fashion marketing. Zaměřuje se na kosmetický průmysl, konkrétně na produkty společnosti Dermacol, a.s. V teoretické části se zabývám základními východisky, kterými jsou marketing a jeho vývoj, marketingový mix, marketingový komunikační mix, IMK a fashion marketing. V praktické části pak provádím případovou studii …více
Abstract:
This thesis is a case study of integrated marketing communication in the field of fashion marketing. It focuses on the cosmetics industry, specifically on the products of company Dermacol. In the theoretical part I am focusing on basic resorts, which include marketing and its development, marketing mix, marketing communications mix, IMC and fashion marketing. In the practical part of the thesis, I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní