Cíle v ELT. Komparativní studie zaměřená na srovnání Jemenu a České republiky. – Bc. Khadija Ibrahim
Bc. Khadija Ibrahim
Diplomová práce
Cíle v ELT. Komparativní studie zaměřená na srovnání Jemenu a České republiky.
Aims in ELT A Comparison Study between Yemen and the Czech Republic
Aims and Objectives in ELT. A comparison study between Yemen and the Czech Republic.
Abstract:
Abstract This diploma paper deals mainly with aims of English language teaching. The investigation primarily aims at determining and comparing the aims of ELT specified for the Secondary Education in both countries, Yemen and the Czech Republic. Therefore, it is an attempt to examine if these aims are clearly stated as well as to explore in which curricular document they are exactly stated. Furthermore …víceAbstract:
Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá především cíli ve výuce anglického jazyka. Výzkum si klade za cíl zjistit a následně porovnat cíle výuky anglického jazyka na středních školách v České republice a Jemenu dle náležitých kurikulárních dokumentů. Práce zkoumá, zda jsou cíle v těchto dokumentech jasně stanoveny. Dále se zabývá i obecnými cíli, respektive klíčovými kompetencemi a hledá rozdíly a …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ibrahim, Khadija. Cíle v ELT. Komparativní studie zaměřená na srovnání Jemenu a České republiky.. Pardubice, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Bloomova taxonomie jako předpoklad tvorby testových úloh ve výuce dějepisu
Tereza KLIKOVÁ -
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Bloomova taxonomie (RBT) ve výuce španělštiny
Marta TLAMSOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) a aktivizující metody ve výuce cizích jazyků se zaměřením na španělštinu
Petra FEKETOVÁ -
Didaktické hry ve výuce zeměpisu cílené na vyšší úrovně kognitivních cílů Bloomovy taxonomie
Kateřina JANDOVÁ -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Evaluace očekávaných výstupů 3.etapy vzdělávacího oboru přírodopis s využitím Bloomovy taxonomie
Zdeňka PETROVÁ -
Komparativní analýza pojetí environmentální výchovy v kurikulárních dokumentech vybraných států střední Evropy
Petra NEDVĚDOVÁ