Osobnost tiskového mluvčího jako předpoklad úspěšné komunikace firmy – Bc. Tereza Knižková
Bc. Tereza Knižková
Diplomová práce
Osobnost tiskového mluvčího jako předpoklad úspěšné komunikace firmy
Personality of the Pressagent as a Presumption of Effective Company Communication
Anotace:
Jednou z nejdůležitějších věcí pro organizaci je umění komunikovat a pracovat se svými zaměstnanci i s veřejností. Existuje velmi mnoho nástrojů, které se pro komunikaci dají použít. Každá společnost by měla zvážit, jaké nástroje hodlá uplatnit. Jedním z nástrojů je i volba osobnosti tiskového mluvčího. Tato profese v sobě zahrnuje mnoho požadavků: odborné znalosti, manažerské dovednosti, komunikační …víceAbstract:
One of the most important things for the organization is the ability to communicate and work with their employees and with the public. There are so many tools that can be used for communication. Every company should consider what tools it intends to enforce. One of the instrument sis also the choice of personalities of the printing of the speaker. This profession includes many requirements: expertise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bnap8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Jitka Černá
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Media relations konkrétního podniku
Lucie Boleslavová -
Zásady media relations
Kristýna Petrová -
Analýza media relations
Pavel Popelka -
Využití nástrojů media relations v organizaci
Stanislava Jeřábková -
Analýza media relations ve společnosti Yamaha Motor Middle Europe B.V.
Eva Hlavatá