Bc. Kristýna Netušilová

Bachelor's thesis

Branding společnosti Kofola

Branding of Kofola
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit brandingovou strategii společnosti Kofola a jejího vlivu na spotřebitele. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti brandingu, strategického řízení a plánování značky. V praktické části je provedena analýza společnosti Kofola a její brandingová strategie. Ke zjištění vlivu brandingové strategie na spotřebitele bylo provedeno dotazníkové šetření. Výsledky …more
Abstract:
The aim (goal) of the bachelor's thesis is to evaluate branding strategy of the Kofola company and its impact on the customers. In the theoretical part of the thesis There is a description of the key concepts focusing on branding, strategic management as well as brand planning. Practical part of the thesis is focused on an analysis of the Kofola company and it is branding strategy. To determine the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Březinová
  • Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.