Bc. Kristýna Netušilová
Bachelor's thesis
Branding společnosti Kofola
Branding of Kofola
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit brandingovou strategii společnosti Kofola a jejího vlivu na spotřebitele. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti brandingu, strategického řízení a plánování značky. V praktické části je provedena analýza společnosti Kofola a její brandingová strategie. Ke zjištění vlivu brandingové strategie na spotřebitele bylo provedeno dotazníkové šetření. Výsledky …moreAbstract:
The aim (goal) of the bachelor's thesis is to evaluate branding strategy of the Kofola company and its impact on the customers. In the theoretical part of the thesis There is a description of the key concepts focusing on branding, strategic management as well as brand planning. Practical part of the thesis is focused on an analysis of the Kofola company and it is branding strategy. To determine the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/wctkv/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Březinová
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Rebranding úspěšné globální firmy – komunikace značky
Jakub Závišek