Analýza marketingové strategie značky Harley-Davidson na českém trhu a ve vybraných evropských zemích, porovnání s konkurencí – Martin Kysela
Martin Kysela
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie značky Harley-Davidson na českém trhu a ve vybraných evropských zemích, porovnání s konkurencí
Marketing strategy analysis of the Harley-Davidson company on the Czech and European market, comparison with competition
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Harley-Davidson v České republice, nástroji, které společnost využívá ke komunikaci se spotřebiteli. Dále jejím postavením na českém trhu ve srovnání s konkurencí a představím jejího největšího konkurenta, BMW. Nedílnou součástí této práce je i celkové pojetí evropského trhu, případné rozdělení trhu a specifika. Závěr této práce budě …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with marketing strategy of Harley-Davidson company in Czech republic, tools which company uses to communicate with consumers. In addition, its position on the Czech market in comparison with competition and I introduce the biggest rival, the BMW. Inseparable part of this work is the overall concept of the European market, potential market sharing and specifications. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Martin Heřmanský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KYSELA, Martin. \textit{Analýza marketingové strategie značky Harley-Davidson na českém trhu a~ve vybraných evropských zemích, porovnání s~konkurencí}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/g144ej/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41013
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic
Martin Heřmanský -
Marketingové a komunikační strategie pro značku Harley Davidson
Zuzana Kováříková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko