Martin Kysela

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie značky Harley-Davidson na českém trhu a ve vybraných evropských zemích, porovnání s konkurencí

Marketing strategy analysis of the Harley-Davidson company on the Czech and European market, comparison with competition
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Harley-Davidson v České republice, nástroji, které společnost využívá ke komunikaci se spotřebiteli. Dále jejím postavením na českém trhu ve srovnání s konkurencí a představím jejího největšího konkurenta, BMW. Nedílnou součástí této práce je i celkové pojetí evropského trhu, případné rozdělení trhu a specifika. Závěr této práce budě …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with marketing strategy of Harley-Davidson company in Czech republic, tools which company uses to communicate with consumers. In addition, its position on the Czech market in comparison with competition and I introduce the biggest rival, the BMW. Inseparable part of this work is the overall concept of the European market, potential market sharing and specifications. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Martin Heřmanský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41013

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod