Komunikační strategie firmy Česká exportní banka, a.s. – Bc. Martina Bartáková
Bc. Martina Bartáková
Diplomová práce
Komunikační strategie firmy Česká exportní banka, a.s.
The Communication Strategy of the Czech Export Bank Company
Anotace:
V rámci diplomové práce je zhodnocena stávající úroveň externí komunikační strategie České exportní banky a. s., a na základě provedených zjištění, je navržena komunikační strategie pro rok 2018, která obsahuje doporučení a návrhy na změny. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce je teoretická a je zde shrnuta daná problematika, na základě poznatků z vědecké a odborné literatury. Tato …víceAbstract:
The thesis is assessed current level of external communications strategy of the Czech Export Bank a. s. Based on the findings is designed communication strategy for 2018, which contains recommendations and suggestions for changes. The work is divided into two parts. The first part is theoretical and summarize given issue, on the basis of the scientific and technical literature. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva