Mediální projekt: využití komunitních zájmů v komerčním rádiu – Bc. Kristýna Kolibová
Bc. Kristýna Kolibová
Diplomová práce
Mediální projekt: využití komunitních zájmů v komerčním rádiu
Community Interest in Commercial Radio Broadcasting: Media Project
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje inovaci komerční rozhlasové stanice Free rádio, s cílem propojit médium s místními komunitami. Teoretická část vychází z konceptů sociální odpovědnosti, komunitních zájmů, definic mediální instituce, pojmů z rozhlasové teorie a identity rádia. Za pomoci analýzy dokumentů, kvalitativních hloubkových rozhovorů se členy redakce vytvoříme profil rozhlasové stanice. Při tvorbě …víceAbstract:
This diploma work is dedicated to the inovation of the commercial radio station Free radio. The aim of the work is to connect the media with local communities. The theoretical part of the work originates from the concepts of the social responsibility, the interests of the local communities, definitions of the media institutions, special terms from the radio programm theories and the radio identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gtvth/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Možnosti propojení sociálního státu a soukromého sektoru skrz Corporate Social Responsibility
Dominika Belovičová -
Inovace dramaturgie Rádia Proglas: mediální projekt formátu věnujícího se menšinám a diskriminaci
Alžběta Prudilová