Rozvoj přístupů k měření komplexní loajality zákazníků v průmyslových organizacích – Eva Tylečková
Eva Tylečková
Diplomová práce
Rozvoj přístupů k měření komplexní loajality zákazníků v průmyslových organizacích
Development of Approaches to Customer Loyalty Measurement at Industrial Plants
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem přístupů k měření komplexní loajality zákazníků v průmyslových organizacích. Dílčími cíli práce je analýza dosavadních přístupů k měření loajality zákazníků a analýza současného stavu v oblasti měření loajality zákazníků v českých organizacích. Hlavním cílem práce je návrh metodiky pro měření komplexní loajality zákazníků, která by zohledňovala jak emocionální, tak …víceAbstract:
This master’s thesis is focused on development of approaches to measurement of complex customer loyalty in industrial organizations. Partial goals of this thesis are analysis of current approaches to measurement of customer loyalty and analysis of current state in the field of measurement of customer loyalty in Czech organizations. Main goal of this thesis is proposal of methodology for measurement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/136434
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Jaroslav Nenadál
- Oponent: David Vykydal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TYLEČKOVÁ, Eva. \textit{Rozvoj přístupů k měření komplexní loajality zákazníků v průmyslových organizacích}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/g1kncz/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane