Lenka Holinková

Diplomová práce

Význam informačních technologií pro marketing destinace

The importance of information technologies for destination marketing
Anotace:
Práce se zabývá významem informačních a komunikačních technologií (ICT) pro marketing destinace. Nejprve vymezuje současné postavení ICT v cestovním ruchu a následně představuje nástroje e-marketingu, přičemž jsou zprvu uvedeny nástroje, jimiž může destinace motivovat potenciální návštěvníky, a poté jsou představeny informační zdroje během jejich pobytu. Práce si klade za cíl analyzovat e-marketing …více
Abstract:
The master's thesis deals with the importance of information and communication technologies (ICT) for destination marketing. At first define the current status of ICT in tourism and subsequently constitutes e-marketing tools and are initially listed tools which can destination motivate potential visitors, and then presents the information sources during their stay. This master's thesis aims to analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Josef Abrhám

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46182