Význam informačních technologií pro marketing destinace – Lenka Holinková
Lenka Holinková
Diplomová práce
Význam informačních technologií pro marketing destinace
The importance of information technologies for destination marketing
Anotace:
Práce se zabývá významem informačních a komunikačních technologií (ICT) pro marketing destinace. Nejprve vymezuje současné postavení ICT v cestovním ruchu a následně představuje nástroje e-marketingu, přičemž jsou zprvu uvedeny nástroje, jimiž může destinace motivovat potenciální návštěvníky, a poté jsou představeny informační zdroje během jejich pobytu. Práce si klade za cíl analyzovat e-marketing …víceAbstract:
The master's thesis deals with the importance of information and communication technologies (ICT) for destination marketing. At first define the current status of ICT in tourism and subsequently constitutes e-marketing tools and are initially listed tools which can destination motivate potential visitors, and then presents the information sources during their stay. This master's thesis aims to analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46182
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Josef Abrhám
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46182
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrating Information and Communication Technologies in English Language Teaching and Learning
Václav Rydlo -
Information and communication processes in the manufacturing company
Sm Aktaruzzaman -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Design a implementace chatbot technologie jako nástroje pro podporu porozumění a interakce s textem
Roman Zahradníček -
Přejatá slova v ruském jazyce v oblasti informačních a komunikačních technologií z hlediska fonetického a morfologického
Lukáš Zouhar -
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová