Význam a úloha marketingu v systému řízení podniku – Diyora Jalalova
Diyora Jalalova
Bachelor's thesis
Význam a úloha marketingu v systému řízení podniku
Value and role of marketing in enterprise managment system
Abstract:
Tématem práce je posouzení úlohy a významu marketingu v podnikovém řízení. Cílem práce je navrhnout možná doporučení ke zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybraném podniku. V této práci byla provedená situační analýza vybraného podniku (mobilního operátora Ucell v Uzbekistánu), byla posouzená úroveň marketingového řízení a využívání nástrojů marketingového mixu. Ucell je jedním z nejznámějších …moreAbstract:
This thesis assesses the role and importance of marketing in business management. As a result, this thesis suggests possible recommendations to increase the level of marketing management in the selected company In order to generate recommendations, a situational analysis of the selected company (Ucell mobile operator in Uzbekistan) was performed and the level of marketing management as well as the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JALALOVA, Diyora. \textit{Význam a~úloha marketingu v~systému řízení podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/g1sbx7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie a tvorba corporate identity pro společnost Uni Hobby
Veronika Valterová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Interkulturní a marketingová strategie Evropské pojišťovny
Jiřina Cintavá -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska
Adéla Davidová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights