Galina Štohanslová

Bakalářská práce

Analýza vybrané marketingové kampaně společnosti Ahold CZ

Analysis of a chosen marketing campaign of Ahold CZ
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat průběh Šmoulí kampaně společnosti Ahold Czech Republic a.s., zhodnotit její efektivnost z pohledu veřejnosti a odhalit případné slabé stránky. Podkladem pro analýzu kampaně byl sběr sekundárních dat - zejména pak informace získané z interních dokumentů společnosti Ahold a reklamní agentury Lowe GGK, a dále výsledky dotazníkového průzkumu, jež byl proveden několik …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the Smurf campaign of Ahold, evaluate its effectiveness from the public point of view and identify its weaknesses. The basis for the analysis of this campaign was the collection of secondary data - particularly the information obtained from Ahold internal documents and Lowe GGK internal documents, but also the results of a questionnaire survey which was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Odehnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32604