Komunikační schopnost dítěte v období školní zralosti – Bc. Anna Kozlovská
Bc. Anna Kozlovská
Master's thesis
Komunikační schopnost dítěte v období školní zralosti
Communication Ability of Child During School Maturity
Anotácia:
Diplomová práce se zabývala problematikou komunikační schopnosti u dětí sociálně znevýhodněných v období školní zralosti. Cílem bylo analyzovat a porovnat jednotlivé úrovně pragmatické roviny českého jazyka u dětí bilingvních a dětí sociokulturně znevýhodněných v běžné mateřské škole. Práci tvořily dvě stěžejní oblasti. Jednalo se o část teoretickou a empirickou. Teoretická část byla složena ze čtyř …viacAbstract:
This diploma thesis dealt with the issue of communication ability of socially disadvantaged children in the period of school maturity. The aim was to analyze and compare the grade of pragmatic level of the Czech language among bilingual children and socio-culturally disadvantaged children in ordinary kindergarten. The work consisted of two main areas. It was theoretical and empirical part. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zverejniť od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Václava Tomická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kozlovská, Anna. Komunikační schopnost dítěte v období školní zralosti. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití projektivních metod při posuzování školní zralosti u dětí z bilingvního prostředí
Eliška FEJKOVÁ -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Komunikace mezi ošetřujícím personálem a pacienty s neurogenními poruchami komunikace
Jana Bohuslavová