Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o. – Ing. Darina KATRŇÁKOVÁ
Ing. Darina KATRŇÁKOVÁ
Master's thesis
Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.
Project of the marketing activities optimization in the company TVT EURO-okna Ltd.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem optimalizace marketingových aktivit společnosti TVT EURO-okna, s.r.o. Je zpracována za účelem zlepšení současné úrovně marketingové komunikace společnosti, které povede k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingových aktivit a marketingové komunikace.V analytické části je provedena analýza současného …moreAbstract:
This diploma work deals with project of the marketing activities optimization in the com-pany TVT EURO-okna Ltd. The main reason of its working is the need of improve the present marketing communications. This improvement makes to satisfy and to win custom-ers. In the first part of this work is stored and compiled theoretic knowledge of marketing activities and marketing communications. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
9069
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2008
- Supervisor: Ing. Kateřina Hrazdilová Bočková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KATRŇÁKOVÁ, Darina. \textit{Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/g25dq3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KATRŇÁKOVÁ, Darina. Projekt optimalizace marketingových aktivit ve společnosti TVT EURO-okna s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 04. 2028
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Enterprise Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová