Digitální marketing v oblasti veřejné volby – Tereza Schvanová
Tereza Schvanová
Bakalářská práce
Digitální marketing v oblasti veřejné volby
Digital Marketing in the Field of Public Choice
Anotace:
Přítomnost politických kandidátů/stran na internetu hraje stále významnější roli, jelikož je to nejrychlejší způsob, jak se dostat do podvědomí voličů. Nejčastějším nástrojem, který politici využívají jsou sociální sítě. Aby byla tato platforma pro politické strany skutečně užitečná, je klíčové umět ji efektivně využívat. Tato bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení digitálního marketingu politických …víceAbstract:
The online presence of political candidates/parties is playing an increasingly important role as it is the fastest way to get into the voters' consciousness. The most common tool used by politicians is social networks. To make this platform really useful for political parties, it is crucial to know how to use it effectively. This bachelor thesis is aimed at evaluating the digital marketing of political …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152900
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Lukáš Jursa
- Oponent: Jakub Vontroba
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská