Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci – Bc. Kateřina PIVOŇKOVÁ, DiS.
Bc. Kateřina PIVOŇKOVÁ, DiS.
Master's thesis
Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci
Strategical Plan of a Non-profit Organization with Focus on Marketing Communication
Anotácia:
Diplomová práce stanovuje strategický plán zlínské pobočky občanského sdružení Naděje. V teoretické části se věnuje principům strategického plánování v neziskových organizacích. Praktická část rozvádí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí dané organizace a analýzu jejího komunikačního marketingového mixu. V projektové části je stanoven strategický plán organizace, podrobněji zpracovaný v části týkající …viacAbstract:
The master thesis outlines strategical plan of a non-profit organization Naděje. The theoretical part focuses on principals and specific steps towards strategical plan in non-profit organizations. The practical part examines out and inner enviromental analyses of specific organizations and the analyses of their marketing mix. The layout part presents the final strategic plan of the organization which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zverejniť od: 19. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIVOŇKOVÁ, Kateřina. \textit{Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/g394fx/.
Jak správně citovat práci
PIVOŇKOVÁ, Kateřina. Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Non-Profit and Social Services Administration
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Finanční analýza vybrané nestátní neziskové organizace
Gabriela Knollová -
Specifika financování nestátní neziskové organizace
Simona Dimitriadisová -
Stejné poslání, odlišné hospodaření: porovnání financování nestátní a veřejné neziskové organizace
Diana Pavlusíková