Ing. Miroslav Maláč
Bachelor's thesis
Hodnota pro zákazníka
Value for customer
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce „Hodnota pro zákazníka“ je zkoumání hodnoty pro zákazníka v konkrétním podniku. V první části jsem sumarizoval teoretické východiska hodnoty pro zákazníka. V druhé části jsem se zaměřil na zkoumání hodnoty pro zákazníka v Klubu PP. Nejprve jsem vymezil trh, na kterém působí. Dále jsem popsal, jak Klub PP vytváří hodnotu pro zákazníka. V poslední části jsem provedl empirický …moreAbstract:
The Subject of my thesis „Value for customer” is the exploration of value for customers in particular company. In the first part I have summarized theoretical basis of value for customers. In the second part I have focused on research of value for customers in Club PP. First, I have specified the market where it operates. Next, I have described how it creates value for customers. In the last part I …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qwxaw/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková