Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů – Pavel Dufek
Pavel Dufek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Marketing Communications of Professional Sports Clubs
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a společenskou odpovědnost profesionálních sportovních klubů, které působí jak v české nejvyšší soutěži, tak i v zámořské Národní hokejové lize. Cílem práce je na základě analýzy společenské odpovědnosti v jednotlivých soutěžích navrhnout doporučení pro zefektivnění českým profesionálním hokejovým klubům. Teoretická část je zaměřena na poznatky …viacAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on marketing communications and corporate social responsibility in professional sports clubs, whitch plays the highes league in Czech Republic and in overseas National Hockey League. The aim of the Thesis, based on analysis is to show the status of corporate social responsibility in individual competitions and to suggest recommendations for Czech professional clubs. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gxrch/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž