Vliv známých osobností na fundraising neziskové organizace – Ing. Veronika Dudášová
Ing. Veronika Dudášová
Diplomová práce
Vliv známých osobností na fundraising neziskové organizace
Impact of famos personality on NPO fund-raising
Anotace:
Cílem diplomové práce „Vliv známých osobností na fundraising neziskové organizace“ je posoudit a doporučit vhodnost či nevhodnost užití celebrity marketingu jako součásti marketingového mixu nevládní neziskové organizace. V první části této práce autorka charakterizuje možnost užití nástroje celebrity marketingu nevládních neziskových organizací, pomocí teoretických východisek. Stěžejní část práce …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis „Impact of famous personality on NPO fund-raising” is to assess and recommend the suitability or unsuitability of using celebrity marketing as a part of marketing mix of non-profit organizations. In the first chapter the author describes the possibility of using tool of celebrity marketing within non-governmental organisations, with theoretical foundations. The central …víceKlíčová slova
Celebrity marketing fundraising nevládní nezisková organizace nadační fond public relations dotazníkové šetření mediálně známá osobnost analýza fundraisingové činnosti. Celebrity marketing non-governmental organization endowment fund survey famous personality analysis of fundrasing activities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u77oa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2012
- Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie vybrané neziskové organizace
Lucie Hrubá -
Analýza fundraisingu vybrané neziskové organizace a návrh fundraisingové strategie
Kateřina VLACHOVÁ -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Evropské nevládní neziskové organizace a jejich formy integrace
Michael Smolka -
Propagace nevládní neziskové organizace - Nadace Proměny
Aneta Mrhová -
Propagace nevládní neziskové organizace Člověk v tísni
Štěpánka Vomočilová -
Propagace nevládní neziskové organizace CZ.NIC, z.s.p.o.
Ondřej Písek -
Neziskové organizace v bezpečnostním systému ČR
Tomáš Fiala