Ing. Veronika Dudášová

Diplomová práce

Vliv známých osobností na fundraising neziskové organizace

Impact of famos personality on NPO fund-raising
Anotace:
Cílem diplomové práce „Vliv známých osobností na fundraising neziskové organizace“ je posoudit a doporučit vhodnost či nevhodnost užití celebrity marketingu jako součásti marketingového mixu nevládní neziskové organizace. V první části této práce autorka charakterizuje možnost užití nástroje celebrity marketingu nevládních neziskových organizací, pomocí teoretických východisek. Stěžejní část práce …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis „Impact of famous personality on NPO fund-raising” is to assess and recommend the suitability or unsuitability of using celebrity marketing as a part of marketing mix of non-profit organizations. In the first chapter the author describes the possibility of using tool of celebrity marketing within non-governmental organisations, with theoretical foundations. The central …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2012
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta