Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik – Bc. Sabina Brychová
Bc. Sabina Brychová
Bachelor's thesis
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
The ad campaign for the selected company product
Abstract:
Bakalářská práce na téma Projekt reklamní kampaně pro společnost Fun Family Fitness s. r. o. je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována obecné charakteristice malých a středních podniků v oblasti marketingu a základních teoretických východisek při projektování reklamních kampaní. Praktická část je zaměřena na komplexní analýzu vnějších i vnitřních faktorů podniku ze kterých vyplývá skutečný …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the project of advertising campaign for the company Fun Family Fitness Ltd. It is divided into two parts. The theoretical part is devoted to the general characteristics of small and medium-sized enterprises in the field of marketing and the basic theoretical scopes for designing advertising campaigns. The practical part is focused on a comprehensive analysis of external …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rx6m8/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2019
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková