Anglický jazyk napříč předměty 1. st. ZŠ – Irena SYRKOVÁ POPELKOVÁ
Irena SYRKOVÁ POPELKOVÁ
Master's thesis
Anglický jazyk napříč předměty 1. st. ZŠ
English Language Across the Primary School Curriculum
Abstract:
Tato práce se zabývá výukou anglického jazyka napříč předměty na 1. stupních základních škol v Ostravě. Teoretická část se zaměřuje na výuku cizích jazyků v kontextu současného vývoje společnosti. Hlavní pozornost je zde věnována bilingvní a autonomní výuce směřující k posilování schopností celoživotního vzdělávání. Jsou zde také zmíněny hlavní koncepční dokumenty, jimiž se výuka cizích jazyků v České …moreAbstract:
This thesis deals with topic of Content and Language Integrated Learning ? CLIL teaching in the city Ostrava. Theoretical part of thesis deals generally with actually method of teaching method of English, especially about bilingual and autonomic teaching and learning. There are also assessing factors of English teaching young learners and main official documents for supporting English teaching process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2014
Accessible from:: 26. 6. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2014
- Supervisor: Mgr. Marta Šigutová, M.A.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SYRKOVÁ POPELKOVÁ, Irena. Anglický jazyk napříč předměty 1. st. ZŠ. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš