Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti – Bc. Petr Jelen
Bc. Petr Jelen
Bachelor's thesis
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti
The script and realization of the promotional viral video for a marketing communication of chosen company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou a realizací propagačního virálního videa. Tedy nejen vytvářením samotného komunikátu, ale především i jeho systematickým šířením napříč internetem. Teoretická část by měla poskytnout souhrnné informace o typech a vývoji virálního marketingu. Dále práce popisuje samostatný nástroj virální video a s ním spojené platformy pro jeho šíření. Konkrétním cílem bylo …moreAbstract:
The Thesis concentrates on the problems of creating a promotional viral video. That means not only creating the communiqué itself but mainly its systematic spreading across the internet. The theoretical part is supposed to provide general information about types and development of corresponding viral videos. Further there is a description of a viral video as an instrument and platforms for sharing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f7whm/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELEN, Petr. \textit{Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/g56som/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Virální marketing
Jakub Drocár -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev