Komunikační mix vybraného subjektu – Martina Haisová
Martina Haisová
Bakalářská práce
Komunikační mix vybraného subjektu
Communication mix of selected company
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je rozbor problematiky a návrh účinnějšího využití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu ve farmaceutické společnosti s ohledem na platné zákony a regulace. Práce se bude zabývat také popisem jednotlivých nástrojů, definicí cílových skupin a zhodnocením dopadu použitých nástrojů. Zároveň budou rozebrány možnosti a specifika komunikačního mixu při prezentaci volně prodejných …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is the analysis followed up by a proposal on how to use individual tools of the marketing mix in pharmaceutical companies. The proposal takes into account the current laws and regulation. My bachelor work will also take a closer look on the description of the individual tools, definition of target groups as well as evaluation of the usage of the tools. The thesis …víceKlíčová slova
Marketing marketingová komunikace marketingový mix marketingové plánováni model 4P model 4C SWOT analýza model AIDA Porterova analýza léčivý přípravek doplněk stravy.Marketing marketing communications marketing mix marketing plan the 4Ps the 4Cs SWOT analysis AIDA method Porter`s Five Forces medicinal product food supplement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kce9b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výživové zvyklosti v přípravě na vrcholové soutěže v ženském fitness
Markéta Kovačová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová