Strategie komunikace neziskové organizace na sociálních sítích – Ondřej Siuda
Ondřej Siuda
Diplomová práce
Strategie komunikace neziskové organizace na sociálních sítích
Communication strategy of non-profit organization on social media
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza a následně návrh komunikační strategie na sociálních sítích pro zvolenou neziskovou organizaci. V teoretické části práce je představen internetový marketing obecně a jeho kanály se zaměřením na sociální sítě a následně vyjmenovanými specifiky pro neziskový sektor. V praktické části je využito těchto poznatků a analyzována současná komunikace organizace. Po detailní …víceAbstract:
The aim of the thesis is an analysis and design of a communication strategy on social media platforms within the selected non-profit organization. The theoretical part of the thesis examines both the internet marketing and its channels with focus on social media channels and subsequently specified attributes for non-profit sector. The practical part of the thesis consists of the findings and current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76441
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
The role of non-profit organizations: an economic analysis
David Vajčner -
Cooperation of Czech environmental nongovermental non-profit organizations with European NNOs
Veronika Školíková -
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Comparison of the institutional framework of non-profit organizations in the Czech Republic , UK and USA
Klára Gajdová -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Digital Marketing of the Beer Industry Companies in Latin America
Rosa Evelyn Palacios Irula